Klachten

Soms gaat er helaas wel eens iets fout. 
Problemen of klachten zijn voor niemand leuk en het is dan ook belangrijk dat dit zo snel mogelijk is opgelost.
Het begint natuurlijk altijd met het kenbaar maken aan onze klantenservice.

Neem dus altijd eerst even contact op met onze klantenservice om klachten van welke aard dan ook te bespreken.
Dit kan rechtstreeks via een van de mogelijkheden op onze contact en klantenservice pagina.



Betreft het klachten die niet door onze klantenservice naar tevredenheid worden opgelost kunt u dit schriftelijk melden aan onze onderneming.
Uw ingediend formulier wordt op werkdagen binnen 48 uur in behandeling genomen.
Voor een snelle verwerking is het belangrijk dat formulier volledig is ingevuld
De omschrijving zo kort en bondig mogelijk is vermeld.
Maar lees eerst even onze uitleg hieronder en check ook de (FAQ ) eerder gestelde vragen pagina.


Klachten over,

  1. Transportschade of vervoerder
  2. Onderneming

1 Klacht met betrekking tot transportschade of vervoerder.

Aantoonbare schade of vermissing gedurende transport moeten wij claimen bij vervoerder.
Wij zijn uiteindelijk de opdrachtgever in levering
Ook klachten over de wijze van levering of bezorger moeten door ondernemer worden gemeld aan vervoerder.
Dat kunt u dus niet zelf doen.
Gebruik hiervoor het onderstaande formulier.
.
Hiervoor dient u zoveel mogelijk bewijsmateriaal aan te leveren
Dat kan middels tracktrace gegevens, foto`s, video, geluidsopname van schade of levering
Schade claims worden uitsluitend toegekend aan orders waarvoor een verzekerde verzending geldt binnen de geldende algemene voorwaarden van vervoerder op moment van verzending.
Leveringen buiten NL zijn standaard verzekerd tot €250,- 
Binnen NL is niet standaard verzekerd
Hiervoor wordt in de winkelwagen een verzekerde verzending aangeboden.
Claims in vermissing worden door vervoerder pas na 72 uur in behandeling  genomen.vanaf moment van verzending volgens track& Trace gegevens..
Houd rekening met een verwerkingsduur van 2 tot 5 weken.
De uitslag van het onderzoek wordt u aangeboden per email

Klachten met betrekking tot onderneming,

 
2shop.nl heeft 2 vormen van klacht verwerking.

  • Interne klacht verwerking.
  • Extern via onafhankelijke partij

Interne klacht verwerking.

Heeft u een klacht over onze onderneming is dat in bijna alle gevallen door onze klantenservice op te lossen via een melding aan onze klantenservice.
Dat kan rechtstreeks via de contact mogelijkheden vermeld op onze contact pagina.

Heeft onze klantenservice uw klacht niet naar tevredenheid behandeld raden we u aan om klachten schriftelijk via onze KvK vestiging aan DutchEcom kenbaar te maken of middels onderstaand formulier.
Uw klacht wordt formeel geregistreert, binnen 5 werkdagen in behandeling genomen U wordt per e-mail op de hoogte gehouden mbt de behandeling van uw melding.


Externe klachtverwerking.

Keurmerk stichting webwinkelkeur
2shop.nl is aangesloten bij het keurmerk van stichting webwinkelkeur.
Zij controleren of wij ons aan alle wettelijke bepalingen houden met betrekking tot online verkopen.
Dit keurmerk bied ook de mogelijkheid om te bemiddelen in een geschil tussen ondernemer en consument.
Wordt de klacht niet tijdens de interne klachtverwerking opgelost of bent u het niet eens met de oplossing is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via ons keurmerk
Stichting WebwinkelKeur. <

Europese commissie ODR
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. 
ODR geschillencommissie< 

Dat is alleen mogelijk als de klacht nog niet elders door externe partijen in behandeling is genomen.
Het staat u dan vrij om de klacht te deponeren via het platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.
(Niet beschikbaar voor zakelijke geschillen.)


Meld in het onderstaand formulier uw klacht m.b.t. transport of onderneming aan.